Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

2 μύθοι για τη γυμναστική

1. Τα sit-ups ή άλλες ασκήσεις για τους κοιλιακούς εξαφανίζουν το λίπος από την κοιλιά.
Είναι πιθανότατα ο μύθος στον οποίο πιστεύουμε οι περισσότεροι και αυτό εξαιτίας όλων των διαφημίσεων για τα διάφορα μηχανήματα που υπόσχονται άμεση εξαφάνιση του λίπους από το στομάχι και την κοιλιά. Η αλήθεια είναι απ το λίπος βρίσκεται πάνω από τους μυς της κοιλιάς και όσα sit-ups και να κάνουμε δεν θα δούμε κανένα αποτέλεσμα αν δεν χάσουμε το λίπος. Γι' αυτό θα χρειαστεί ένας συνδυασμός αεροβικής γυμναστικής, που θα περιλάμβανα ασκήσεις αντίστασης και δίαιτα.

2. Κάποιες ασκήσεις γραμμώνουν τους μυς, άλλες αυξάνουν τον όγκο τους.
Δεν υπάρχουν ασκήσεις που έχουν τον ένα και όχι τον άλλο στόχο. Μια άσκηση «δουλεύει» μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματος. Η διαφορά στο αποτέλεσμα εξαρτάται από την ένταση της άσκησης. Οι ασκήσεις με πολλά βάρη αυξάνουν τη μυϊκή μάζα, ενώ η χρήση μικρότερων βαρών προκαλεί στρες στους μυς με αποτέλεσμα να αυξάνεται η δύναμη τους, αλλά όχι και η μάζα τους.

Αρχείο Αναρτήσεων