Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

Πόσες πρωτεΐνες χρειάζονται οι σαραντάρες

Είμαι γυναίκα 48 χρόνων. Θα ήθελα να μάθω πόσες πρωτεΐνες χρειάζομαι καθημερινά σε αυτή την ηλικία και με ποιες τροφές θα τις παίρνω;
(Γ.Λ., Αθήνα)
Α: Ο κλινικός διαιτολόγος, εκπρόσωπος του Πανελληνίου Συλλόγου ΔιαιτολόγωνΔιατροφολόγων κ. Κ. Ξένος απαντά ότι, εφόσον είσθε υγιής, χρειάζεσθε 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά κιλό σωματικού βάρους.
Αυτό σημαίνει ότι, λ.χ., εάν έχετε βάρος 50 κιλά, χρειάζεσθε 40 γραμμάρια πρωτεΐνη και εάν έχετε βάρος 75 κιλά, χρειάζεσθε 60 γραμμάρια πρωτεΐνη. Για να πάρει κανείς 60 γραμμάρια πρωτεΐνη την ημέρα, χρειάζεται- για παράδειγμα- μισό ποτήρι γάλα το πρωί, 150 γραμμάρια κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο το μεσημέρι, μισό ποτήρι γάλα ή γιαούρτι το απόγευμα και 70-75 γραμμάρια τυρί φέτα, ανθότυρο ή κατίκι το βράδυ.

ΤΑ ΝΕΑ

Αρχείο Αναρτήσεων