Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

Υδατάνθρακες: Γιατί δεν πρέπει να τους βγάλουμε από την καθημερινότητα

Υδατάνθρακες: Γιατί δεν πρέπει να τους βγάλουμε από την καθημερινότητα

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/hyMBI/~3/Gdj0vN-pQ2M/blog-post_1517.html

Μπορεί πολλοί άνθρωποι να έχασαν κιλά αποκλείοντας από την διατροφή τους τους υδατάνθρακες, αλλά ακολουθώντας τα παραδείγματά τους... αυτό που καταφέρνουμε είναι να χάσουμε πολύτιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Επιπλέον, αφού κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει εφ' όρου ζωής κάποια διατροφική ομάδα, είναι αρκετά πιθανό να ξαναπάρετε βάρος, μόλις ξαναβάλετε τους υδατάνθρακες στην καθημερινότητά σας. Το να στραφείτε στα ολικής άλεσης δημητριακά είναι μία καταπληκτική ιδέα, και έχετε πολλούς λόγους να απολαμβάνετε, χωρίς τύψεις, σύνθετους υδατάνθρακες όπως το καστανό ρύζι, η κινόα, και το ψωμί ολικής άλεσης.Απώλεια πόντωνΑν θέλετε να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε, πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τα δημητριακά ολικής άλεσης. Σας προσφέρουν τις φυτικές ίνες που θα σας χορτάσουν, με αποτέλεσμα να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες ημερησίως.Αντίο στην κοιλίτσαΟι φυτικές ίνες που περιέχουν οι υδατάνθρακες είναι αυτές που κάνουν το πεπτικό σας σύστημα να λειτουργεί κανονικά, κάνοντας πρήξιμο και φούσκωμα να εξαφανιστούν.Κάνουν καλό στην υγεία μαςΗ κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων εγγυάται μικρότερες πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2, καρδιακών παθήσεων και κάποιων ειδών καρκίνου.

Sent by gReader Pro



Αποστολή από κινητό Samsung.

Αρχείο Αναρτήσεων