Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

Μέτρηση θερμίδων ή συχνά γεύματα; Οι ειδικοί απαντούν!

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/hyMBI/~3/XblNMbvOAAc/blog-post_6535.html

Απάντηση στην ερώτηση αν ο καλύτερος τρόπος για την απώλεια βάρους είναι τα συχνά, μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας... έρχεται να δώσει νέα επιστημονική μελέτη που παρουσιάστηκε στην ετήσια σύνοδο της «Society of Endocrinology».Οι ερευνητές κατέληξαν στο ότι είναι πιο σημαντικό, για κάποιον που θέλει να χάσει κιλά, να προσέχει τις συνολικές θερμίδες που παίρνει από τα γεύματά του καθημερινά, παρά να εφησυχάζει, επειδή φροντίζει να «σπάει» τις θερμίδες που παίρνει σε πολλά, μικρά γεύματα.Τα αποτελέσματα από την παρακολούθηση 24 γυναικών, οι οποίες έτρωγαν είτε δύο, είτε πέντε γεύματα καθημερινά, έδειξαν ότι ο αριθμός των γευμάτων δεν έπαιζε κανένα ρόλο στο πόσες θερμίδες έκαιγαν στη διάρκεια του 24ώρου. Συγκεκριμένα, είτε έτρωγαν δύο «γεμάτα» γεύματα, είτε πέντε μικρότερα, στο τέλος της ημέρας έκαιγαν ακριβώς τον ίδιο αριθμό θερμίδων.Επιπλέον αποδείχτηκε ότι οι υπέρβαρες γυναίκες είχαν εμφανώς αυξημένα επίπεδα ενδοτοξίνης τις ημέρες που έτρωγαν πέντε γεύματα σε σχέση με τις μέρες που έτρωγαν δύο.Ο επικεφαλής της έρευνας, δρ. Milan Kumar Piya, του πανεπιστημίου του Warwick της Μ. Βρετανίας, είπε ότι στα υπέρβαρα άτομα, περισσότερη ενδοτοξίνη εισέρχεται στην κυκλοφορία του αίματος με κάθε γεύμα, προκαλώντας φλεγμονές και με το να τρώνε συχνότερα αυξάνεται μοιραία και η συχνότητα που συμβαίνει αυτό.Η ενδοτοξίνη έχει συνδεθεί επιστημονικά με μεταβολικές ασθένειες όπως ο διαβήτης «τύπου 2», αλλά καρδιαγγειακές ασθένειες.

Sent by gReader Pro

Αρχείο Αναρτήσεων