Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

Περπάτημα στην άμμο: η πιο αποτελεσματική άσκηση

Περπάτημα στην άμμο: η πιο αποτελεσματική άσκηση

Το περπάτημα στην άμμο, γυμνάζει, καίει περισσότερες θερμίδες και αυξάνει το αίσθημα ευεξίας...Το περπάτημα έχει τα ίδια οφέλη για το σώμα όπως και το τρέξιμο και βοηθά στην απώλεια κιλών και λίπους. Όταν μάλιστα γίνεται και στην άμμο, τότε αυξάνεται το αίσθημα της ευφορίας, ενώ μεγαλώνει ο βαθμός αντίστασης της άσκησης εξαιτίας της ανωμαλίας του εδάφους.Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βρεθείτε στην παραλία, σηκωθείτε από την πετσέτα, φορέστε οπωσδήποτε γυαλιά και αντηλιακή κρέμα και αθληθείτε στην άμμο για τουλάχιστον 30 λεπτά, αφού:√ Θα ενισχύσετε τη λειτουργία του καρδιακού, αναπνευστικού και κυκλοφορικού συστήματος.√ Θα γυμνάσετε γάμπες, πόδια, αλλά και κοιλιακούς ευχάριστα, χωρίς τον φόβο τραυματισμού, αφού η άμμος απορροφά τους κραδασμούς και δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις.√ Μπορείτε να συνδυάσετε τις ευεργετικές ιδιότητες του περπατήματος στην άμμο, με μασάζ και φυσική απολέπιση των ποδιών, αν περπατάτε με γυμνά πόδια.faysbook.gr

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/hyMBI/~3/LtbNDedqCj4/blog-post_1852.html

Sent by gReader Pro

Αρχείο Αναρτήσεων