Καρδιολογικό Βήμα

Πρόληψη και θεραπεία καρδιοπαθειών

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 5 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΥΠΕΡΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΡΑΓΜΑ...

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 5 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΥΠΕΡΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΡΑΓΜΑ...

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περισσότεροι από 15 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους λόγω καρδιαγγειακών επιπλοκών... Ο ΠΟΥ εκτιμά ότι, μέχρι το 2030, πάνω από 20 χιλιάδες άνθρωποι θα χάνουν τη ζωή τους σε ετήσια βάση λόγω καρδιοπάθειας. Έτσι, η ανάγκη να προστατεύσουμε την καρδιά μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ και το πρώτο βήμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες. Όπως το πρόχειρο φαγητό και τα γλυκά αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, άλλες τροφές μπορούν να μας προστατεύσουν από πιθανές καρδιαγγειακές επιπλοκές. Δείτε ποιες είναι αυτές. 1. Λιπαρά ψάριαΨάρια όπως ο σολομός και το σκουμπρί είναι πλούσια σε υγιεινά Ω-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά. Τα Ω-3 είναι μια κατηγορία ακόρεστων λιπαρών που μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης, καθώς καταπολεμούν τις φλεγμονές σε ολόκληρο το σώμα. Η επαρκής κατανάλωση αυτών των λιπαρών συνδέεται με τα χαμηλά τριγλυκερίδια (ένα είδος λιπαρών στο αίμα), τη χαμηλή πίεση, το μειωμένο κίνδυνο θρόμβωσης και το χαμηλό κίνδυνο εγκεφαλικού, καρδιακής ανεπάρκειας και αρρυθμίας. 2. ΒρώμηΣυνδυάζοντας τη βρώμη με λίγο μέλι και φρούτα έχουμε το ιδανικό υγιεινό πρωινό. Το βασικό συστατικό της βρώμης που συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς μας είναι οι διαλυτές ίνες, όμως ο καρπός περιέχει επίσης το πολύτιμο φυλλικό οξύ αλλά και κάλιο. Οι διαλυτές ίνες επιβραδύνουν την απορρόφηση της χοληστερόλης στο αίμα, μειώνοντας έτσι τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης (LDL). 3. Ξηροί καρποίΞηροί καρποί όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα περιέχουν σημαντικές ποσότητες ακόρεστων λιπαρών και Ω-3 λιπαρών οξέων. Παράλληλα, μας παρέχουν βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ και φυτικές ίνες. Μόλις 40 γραμμάρια την ημέρα αρκούν για να μειώσουμε τα επίπεδα της χοληστερόλης, προστατεύοντας την καρδιά μας από επικίνδυνες βλάβες. 4. ΒατόμουραΜεταξύ άλλων, τα βατόμουρα είναι πλούσια σε ρεσβερατρόλη, ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό που βρίσκεται επίσης στο κόκκινο κρασί και το κακάο. Πολυάριθμες μελέτες έχουν καταδείξει το σημαντικότατο ρόλο της ρεσβερατρόλης στο μειωμένο κίνδυνο καρδιοπάθειας. 5. Πράσινο τσάιΤο πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, ένα είδος ωφέλιμων φλαβονοειδών με αντιοξειδωτική, αντιική και αντικαρκινική δράση. Οι κατεχίνες προλαμβάνουν επίσης το σχηματισμό της πλάκας στις αρτηρίες.Πηγή : onmed.gr

http://fimotro.blogspot.com/2014/07/5.html

Αρχείο Αναρτήσεων